9 år av kärlek!

Igår fylde Snobben Golocinas 14 år, och fick 24 like på facebook. (haha). De slog mig att det nästa år blir 10 årsjubileum!! Även fast han inte varit i mina ägor under alla år så är det i början på 2014 10 år sen jag fick träffa de fina, unga gotlandsrusset som förändrade hela livet. De låter lite klyschigt att skriva så, men de är trots allt sant.
 
Jag har inte tänkt på det fören på "äldre dagar" att min barndom egentigen var hård. Inte rättvis. Inte lätt. När de värsta som skulle kunna ha hänt hände, så stod Snobben där som en lite ängel sänd från ovan. Min mamma såg och förståd det som tog nästan 10 år för mig att se, att om jag inte haft de lilla russet att gå till, hade jag nog inte gått upp alls.
 
Tack Snobban och Familjen Törnlöf!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0