Lyxar till de!

Idag vaknade jag till av att solen lyste i mina ögon. "Fan jag har försovit mig!Kollar klockan på mobilen och tror att de står 06:07! Hoppar upp ur sängen och gräppar jobbmobilen och av en ren slump ser jag att den visar 05:07..... Tittar igen på den andra mobilen och konstaterar att klockan är 05:07. Fick ligga kvar i sängen några minuter till! Sen kunde jag gå både upp och ner normalt på lilla stegen till tnken. De ni! Så nu lyxar vi till de med potatissallad! De är ju trots allt förste maj idag. /Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0