Kamelerna äter kanelerna

 
 
Jag blir så tröttpå mig själv.. Slår verkligen iallt som går att slå i just nu. De märks verkligen att benen inte är helt igång och helt överens om vem som ska göra vad! Så är jag helt slut i huvudet eftersom jag drömmer så konstigt(?)! Så pass konstigt att jag inte ens kan skriva de på en blogg ingen läser. Haha! 
 
Såg på "De vilda arabien" och där berättade dom om kamel kapplöpning. Där ligger hästfolket lite i lä så att säga! För att mimska viketn har de ersat ryttsre mot små robbotar med microfon och fjärstyrd piska. Så kameltränaren åker bil jämte banan där kamelerna springer och sen pratar med kamelen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0