GOkart med fart!

Igår kom de några kalmariter till oss då Mats skulle ha grabb-häng i helgen. De slutade med att vi idag åkte gokart och de var förånande roligt!! Har åkt de förrut, men minns inte att de var då kul som de var idag!(?) De  var så roligt att vi körde två omgångar, och jag hade sämsta bästa tiden båda gångerna.. Haha. Men jag kom inte sist, för jag slog Mats efter alla varv!!!!!! MOHAHA! Ne vars. De var mest på skoj samtidigt som de var blodigt allvar. Andra omgången körde en av personalen där med oss, och han var såååå på hela tiden och skulle om. Men han hade inte en chans... eller, jo! Men lyckades hålla honom bakom mig i några varv och puttade ut honom på gräset några gånger. Han tyckte jag var bra för att vara så dålig! Men oj vad ont jag har överallt nu! Blåslagen, och alla hade nog något sår här och var. Men de var det lätt värt!!! De kan jag lägga 170 kronor på någon mer gång. Tror detta får bli ett sommarnöje helt klart!
 
Någon bild får ni inte för någon bild tog vi inte! Haha. Vi var allt för inne i vilken taktik som var bäst för att vinna!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0