12-12-12

Ne vet ni vad. Gifte mig inte idag heller! Förstår inte det roliga med att ha sin "specialla dag" dagen då flest människor har sin? Unikt och roligt in my as! Haha. Är kanske bara bitter? Jag som inte vill gifta mig och allt! Dock had de kanske varit lite roligt att ha barn på denna dag, så man lättar minns deras personnr. Dock vill jag inte ha barn, och kommer de små glin i alla fall ska de INTE SKE VID JUL! Hoppas alla tog åt sig där! (Speciellt du mamma! Det är inte lätt att ha en syster som fyller år 10 dagar innan jul!)

Ne men jag får la vänta in nästa gång, typ 2101-01-01. Då ska jag både gifta mig och föda barn, om inte jord går under nu vill säga?!

Elinor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0