21-12-2012

Jorden har inte gått under än i alla fall. Är ju några timmar kvar på¨dygnet så vi får se! Jag har dock liiiiite svårt att tro på att man för så länge sen viste något om vad som skulle hände nu!? Lika mycket som vi inte vet vad som kommer häda om 100 000 år. Men vem vet egentlign något om de?
 
Men om jorden på riktigt går under vill jag bara säga, tack för den här tiden. Den har varit lärorik på många sätt och vis. Motgångar föde kunskap och de har jag allt lärt mig. Jag vill tacka alla idioter som gjort mina motgångar motigare som då gett mig mer! Jag kommer troligen inte sakna någon, eftersom jag är död. Men finns det ett himmelrika, så sitter jag antagligen en trappa ner! Ha de bra så ses vi!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0