3:e advent!

Idag är det 3:advent och bara en vecka kvar till julafton!! Vart har tiden tagit vägen?
Idag känner jag även av min första förkylning på ett halvår!! Ovanligt för att vara mig. Förr var jag typ konstant förkyld hela vintern. Eller jag vet inte vad det är jag fått nu för det kliar mest i lungorna och så hostar jag hela tiden. Så jag har ju mått betydligt sämre. Hoppas skarpt på att det går över tills imorrn då jag har massa jobb nu i veckan.
Idag ska vi ut till Solhem för lite julstök hos mammi och pappi.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0