Ångest

Ibland kan jag få ångest/bli irriterad/börja gråta över saker som i efterhand känns löjliga! Men det ändrar ju inte det faktum att jag faktiskt mår hemskt just när dom där känslorna kommer. Är detta bara ett kvinno-fenomen eller kan även män drabbas??? För man får ju ständigt höra att det är hormoner som spökar och att man har PMS osv. Men har inte killar också hormoner? Eller är dom alltid iskalla och hanterar alla jobbiga saker som om inget hänt? Och blir dom irriterade så slåss dom? Jag vet nu låter jag väldigt sexistisk... Men ibland tror jag det är så!
Sen kanske jag kan va jäkligt instabil ibland, men tror nog att alla människor ibland kan få sånna här ångestattacker.

Äsch! Idag har jag en sån instabil dag känner jag. Tårarna i ögonen hela tiden och det behövs bara en liten grej så exploderar det! Skitjobbigt...

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0