Bankrutt!!!!!!

Påtal om julklappar så har jag lite ångest. Har hittat alla julklappar, som för ovanlighetens skull faktiskt inte var svåra och jag är rätt nöjd med resultatet. Men just att de går åt så sjukt mycket mer pengar denna månad än de normalt gör! Har tagit så mycket från mitt sparkonto att jag inte ens vågar räkna efter hur mycket!! Blir lite...nervös.. Lite ångestfrmkallande är det allt med jul, på just den fronten!
 
Sen påminde faktiskt Mats mig om varför jag sparar? Jag sparar trots allt inte för att ha en hög siffra på sparkontot. Utan sparade pengar är trots allt till för just sånna här månader. Hade jag inte sparat hade detta inte gått alls, och de är ju just därför man spara, för att inte hamna i kläm. Om bilen går sönder, man blir sjuk, flytt, jul... allt sånt! Så behöver inte ha så hög ångest då de ända jag köpt till mig själv denna månad är en tröja för 150 spän. Efter denna månad återgår allt till sin ordning vilket ska bli skönt!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0