Bara för att jag skrev att den var bra?

 
Dom kör anden i flaskan på ett TV-program för barn i en högteknologisk värld där vem som i stort sätt kan gå ut på nätet och hitta allt mellan himmel och jord, MEN julkalendern ska vi bli galna på för att de spelar anden i flaskan... Onska!
 
Jag kan inte räkna hur många gånger vi körde anden i flaskan, eller vi sa anden i glaset men antar att principen är densamma(?) Jag är ju i och för sig väldigt ond (HAHAHA) så kanske har sina förklaringar där!? De onda andarna jag lockade fram som barn har ätit upp min själ, skam!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0