Blivit bokmal?

Idag har jag blivit bokmal på nytt! Förr när jag var yngre så plöjde jag genom flera böcker per vecka, men de senaste typ 2 åren så har jag knappt öppnat en bok! Hemskt egentligen men jag har inte hittat nån bok som känns värd att läsa, förren NU! Fick hem 50 shades of grey igår i brevlådan, så jäääävla bra! Har bara läst 56 sidor än så länge men är redan fast. Helt underbart! Men jag märker att jag inte läst så mkt på sistone då det tar väldigt lång tid för mig att bara läsa en sida, likaså att komma in i handlingen. Men denna bok är faktiskt skitbra!

Här skulle det va en bild på boken, men internet här ute i skogen är för slött för att ladda upp bilder...

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0