Då kom vintern på riktigt!

Idag är jag väldigt glad att jag "bor" nära jobbet!! Att ta sig hit igår eftermiddag var lite som ett lotteri, kör jag i diket eller håller jag mig på vägen? De är frågan! Hade inte varit roligt att gå till jobbet som förra vintern! Gå upp en timme tidigare än vad man brukar för att pullsa i knädjup snö med psikande is i ögonen och en näsa som inte går att hålla varm! Ne ni. Skönt att de är över i alla fall! Nu går jag upp 20 över 5 så är nastan sovmorgon om man jämför! Haha.
 
Börjar fundera på varför jag varje år bli så överraskad och i chock så fort snön kommer. Borde ma inte vara berädd id dehär lagre? Det snöar i norden på vinter, så är det bara. Men aldrig redo... Vill ha ett par termobyxor som man kan öppna på sidorna och ta av sig utan att ta av skor och sånt! Praktiskt!!!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0