Dagen bjuder på.....

Idag ska jag till min mammas nästintill barndomsvän! Dom har i alla fall kännt varandra i århundraden genom hemvärnet. När vi var små så var jag och min syster alltid med på deras träffar bland alla tanter och de var jättekul!! Vet inte riktigt vad vi gjorde egentligen? Men mins att de var roligt att bara få vara med. Så på "Lotta"-träffarna så tovade vi ull, stickade, brodderade, gjorde godis. Sånt som man kan tänka sig att "gamla tanter gör!"
 
Hur som haver. Idag ska jag och mamma åka till henne och prata lite om handikappsridning som jag nu skriver ett arbete om. Ska få in så mycket verklighet som möjligt i arbetet så därför ska jag träffa just Gunilla då hon jobbar som personlig assistent och varit inblandad i handikappridningen i flera flera flera år! Ska bli inntressant och höra vad hon säger!!!
 
För vist ger djuren oss något extra? Sötaste Lova!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0