Dagens "tummen upp" går till filmjölk!

Ha aldrig riktigt tyckt om fil.. Fil känns så, mesigt? Så, smakar-ingenting-men-ändå-något-lustigt-men-inte-mjölk-smak. De blev mer poppis med yougurt när jag var liten, och med lite (massa) konserveringsmedel, kemiska smaker och socker var det godare. Ända gången jag åt fil egentligen var hos mormor och morfar när man sovit där och skulle äta frukost! Och av någon anledning var filen godare då(?) Mormor kan allt!
 
Nu i alla fall har jag börjat äta fil. Istället för att äta 3 ton bröd med 11 ton smör på varje dag blir nu mit mellanmål fil med frukt! Det är riktigt gott och smakar som hemma hos mormor och morfar <3 kärlek! Blir mer mätt än "tomt bröd" som bara gör mig mer hungrig faktiskt. Tummen upp för fil!!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0