En intressant lunch!

Blev en tripp på staden väster om vikens gator i torsdags när jag lyckats ta mig hem genom alla olycksplatser och snö. Så var redo ungefär vid lunch så jag och Allvin tog oss en buffe på..eh.. resturangen vid biogaafen(?) Och jag säger bara MMmmmMMMmmmMMMmmmm! Vad gott! Hela lunchen varr ju en upplevelse i sig, men hittade min nya kärlek! Friterad banan och så dopp i min redan funna kärlek jordnötssås.. Smälter av bara tanken. Hur kan banan drägt i olja och massa värme vara så gott?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0