Ett år, 8 böcker!

Har nu läst ut denna bok som är min....????.... Åttonde på ungefär ett års tid! För att som jag tidigare nog nämt är dessa böcker dom första i hela mitt liv som jag läser ut. Så Åtta böker på mindre än ett år är bra, och har nu börjat på den 9onde! Så att Angelica med läser och att hon själv anser sig läsa sagta. HAHA! Jag orkar typ inte läsa mer än 5 sider/läsning och där kan vi snacka långsamt. Haha.
 
Men till denna bok jag läste ut nu i alla fall. Utspelar sig i "min favorit tid" runt 1200-talet i hde heliga landet. Krig mellan muslimer och krisna. En kommer imellan och dras mellan familj, urspung, kärlek, plikt och gud! Bra, mycket spänning och man ville liksom fortsätta läsa, och längtade nästan lite efter att få sätta sig och läsa igen. Slutet dock... Ush dessa slut! Tror inte en bok emd ett slut jag skulle gilla är skriven ännu. Hatar slut!!! Gör dom bättre!
 
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0