Ett hem på riktigt!

Försöker möbler vår lägenhet, fast på papper! De dröje någon månad innan Mat möbler fyttar in så har till dess att planera. Så nu när jag har dö-tid på jobbet roar jag mig med att skissa på de. Blir bra tror jag. Mats har krav på att hans musikgrejer ska vara:
¤Inte vid fönstret.
¤Inte i ett hörn.
¤Mitten av rummet.
¤Mellan högtalarna
¤Fövaring för skivor
Vårt vadagsrum är väldigt stort men de är svårt när man vill ha allt i mitten. Haha. Men tror han får leva med att han får flytta fram sina musikgrejer när han ska spela med dom, sen skjuta in de mot väggen när han är klar! Enligt min plan kommer de stå bakom soffan, vilket då resulterar till att det nog blir lite välan trångt mellan TVn och soffan när han spelar.. Men men. Mitt krav är i alla fall att jag vill ha en permanent pysselbänk och den är nu enligt mig e den lilla dela av köket som egentligen bara bli "spring"-yta. Så istället för att slösa på den så blir de pyssel! Tror inte Mats gillar de, men jag gillar ju inte hans musik så de blir ju rättvist! Haha.
 
När vi båda kommit ur "jul-krisen" och jobbat lite blir de nog en och annan tipp till IKEA skulle jag tro! Har skrivit en och annan lista över vad som behövs och de räker kanske inte med en släpkärra... Haha. Men de får bli fram i vådagarna som sagt. Såhär tänkte jag mig i alla fall..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0