försöker överleva

Nu är jag trött på att va sjuk! redan liksom efter en dag! det mysiga med att va hemma och gosa i soffan har liksom gått över nu. Så jag tog en alvedon för att dämpa ner febern och nu har jag faktiskt fått en hel del gjort! jag har duschat, diskat, tvättat och slagit in julklappar. Nu kokar jag lite ris och ska njuta av lite flygande Jakob som jag hade i frysen, ska bli gött.
 
Här har ni en somrig bild på mig från i somras när mamma och pappa gifte sig! jag posar lite på kulbacken.
 
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0