GLEE<3

Ja mina vänner jag har fastnat i en ny serie! jag veeeet att Glee har funnits jättelänge, men har aldrig riktigt tagit mig tid att titta på det! och har varit lite skeptisk till det. Nu när jag är hemma och är sjuk däremot så har jag ju överflöd av tid (dock inte så mkt ork) så vad passar bättre än seriemaraton?!
Det var såklart mitt serieorakel Evelyn Wimarsson som tipsade mig om att den serien var asbra. Det var förövrigt hon som fick mig att börja titta på Gilmore girls och One Tree Hill mm! och det var ju asbra, så jag litar på hennes seriesmak, höhö!
 
 
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0