GOD JUL

Måste säga GOD JUL nu på dagen! Måste även ge årets julkalender 5 av 5!! Fy vad bra! Haha. Något larvig mot slutet kan jag känna, men den är ju även kanske riktad till lite yngre barn än jag själv(......) Så riktigt bra jobbat Greveholm!!
 
Nu ska släkten bara njut av julen. Det innebär alltså i vanlig ordning att vi "barn" upp till 24 år flamsar runt. Mamma stressar över maten, mina morbröder spelar antingen skitgubbe eller diskar. Och övrig befolkning sittern ner och skattar åt alla andra.
 
Kommer dock inte se Kalle Anka iår för ja ska dra mig till kossorna strakst. Känns lite konstigt med tanke på at ja nog inte missat de på 21 år... Men som sagt, jag har ju blivit så gammal så antar att de är en positiv utveckln och ett steg man någon gång i livet måste ta! Tack för mig!
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0