Gravid på gaser?

Haha. I "helgen", alltså min helg som blev torsdag-lördag, så kom jag som vanligt ur fas i livet! Äter ju ikapp allt jag missar när jag jobbar och rör mig lika mycket som en isbit när det är 20 minus grader. Så min mage alltså.. Ni skulle sett den i fredags kväll efter bion. De hela började ju med friterad banan som sagt, sen blev de pizza på fredagkvällen (Sandras födelsedag ni vet, hon önskade de och man måste ju ställa upp! Haha) och så lite (massor) choklad på kvällen. OMG, gaser.... Haha. Alltså, men mage var så stor att jag inte såg mina fötter när jag bara stod avslappnat. Är detta hälsosamt?
 
Den gick i alla fall ihopp efter en natts sömn! Vad har jag lärt mig av detta? Friterad banan är gott.. Mmmmm!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0