Guld och nervositet!

Jag ska tydligen sjunga julsånger på stadt ikväll med David! Det var jag som föreslog det för typ två veckor sen, men sen hände det inte så mkt mer. Så ringde David mig förut och säger "jaha vilka låtar ska vi sjunga??" eeeeeeh så vi har knåpat ihop ett litet program men inte övat ihop en enda gång! Får se hur detta kommer gå. Känner mig lite nervös, på ett positivt sätt såklart. Det är ju ett sånt härligt gäng så det gör inte så mkt om det inte blir 100%.

Sen så har jag faktiskt på mig en ring i äkta guld med en äkta rubin i! Ärvegods såklart då jag inte riktigt har ekonomin att köpa sånt själv. Eller ja farmor ärvde den av sin kompis Inge-Gerd (tror jag det var) och så gav hon den till mig för att den var så liten och sen så var väl inte farmor den som använde smycken speciellt flitigt... Så nu när inte farmor finns längre så känns den här lilla ringen plötsligt väldigt viktig att spara och hålla reda på! Dock kan den ju vara värd rätt mkt.... Tycker den är fin iaf.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0