Hälsokost, här är jag!

Kommer ur fas med min sömn och kost när jag är ledigt! Haha. I söndags bestod näringsintaget av 6 rostmackor md marmellad, och peppakaksdeg. Sen i måndags så åt jag typ... samma? Sen igår blev de pizza, och när jag säger pizza så menar jag pizza och inget annat. Ett mål mat på en hel dag kolckan 14:00 sådär. INTE hälsosamt! Haha. Men nu är jag på jobbet igen och i fas! Min mage klarar inte av att vara ledig (eller äta så mycket peppakaksdeg som jag gjort de senaste dagarna!)
 
De som blev över om någon vill ha?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0