här var det dött!

Ojdå! inte ett inlägg på två dar! dåligt dåligt! Men jag antar att både jag och Elinor har mkt upptagna liv.
Jag har städat konstant sen i torsdags och så kom Rasmus hem (ÄNTLIGEEEN!!) i torsdags kväll. Så jag har varit liiiite upptagen om man säger så. Igår inhandlade jag även dom sista julklapparna så nu är det klappat(haha) och klart med det!
 
Idag har jag satt Rasmus i arbete, han har fått städa toaletten, dammsuga, torka golv! det tog sin lilla tid med lite pauser men till slut blev det faktiskt gjort! och inte helt värdelöst heller!! jag är i chock....
 
Ikväll ska Rasmus på 60-årsfest, så då passar jag nog på att slå in julklapparna. Jag ska även sälja lite kläder till mammas jobbarkompis döttrar. Så ska sysselsätta mig med att sätta prislappar på dom kläderna.
 
Vi får skärpa oss med bloggandet känner jag! men det är ju lite mkt att göra nu såhär innan jul, så ha överseende mina vänner!
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0