Har varit ledig så har inte haft tid!

De är lite lustig att vi har mest tid är vi jobbar och minst id är vi är lediga! Haha. Eller, inte just när jag jobbar kanske men emellan passen har jag så mycket tid så jag inte vet var jag ska göra av den. Så nu har bådde jag och angelica varit lediga fårn affärer och kossor i några dagar och då händer det inte mycket här!
 
Min "helg" i alla fall som gick från tosdag till lördag har bestått av Allvin-prat, freterade bananer och jordnötssås, Mats-mys, Angelica-shopping, Sandras födelsedag, pizza, bio och fika! Men nu sitter jag här i mitt lilla rum igen på jobbet och vädret är verkligen H E M S K T ! Känner dock att min kreativa sida gått i ide så vi får se om de blir något intressant att ta del av från min sida. Haha.
 
Ha de gött'ns!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0