Hos läkaren!

Var som sagt hos läkaren idag OCH han sa inte vila och tabletter, så är då nöjd! Haha. Ne men han blev lite förundrad över varför de gjorde ont på så många ställen samtidigt och att de gjorde ont vid tryck. Såååå fick en kortison-spruta i knät. Först bedövade den och sen hjälper den mot eventuella inflamationer. Och jag vill lova att den bedövade de första timmarna! Kände (typ) ingenting! Kunde gå utan smärta nästan. Så handlade och åkte hem och åt. Sen minna vänner... Att då resa sig ur soffan var en kamp mellan liv och död. GJORDE.SÅ.ONT. Nu kan jag inte gå ordedntligt och gör ondare än innan.. Haha. Antar att de ska vara så, blir jobbigt att stiga upp till dubbeljobb imorgon.. Mums!
 
Målade en fin bild över hur jag kände över mitt knä..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0