KKKAAAAAAAAALLLLLLTTTTTTTT!!!!!!

Jag är en väldigt frusen person och kan lätt gå runt i tjocktröja på sommaren. Sover med duntäcke (hälst två) året runt och ALLTID med strumpor, och nu på vintern blir det självklart sockar! Trivs inte i detta vinterklimat. I mitt rum på jobbet är det inte supervarmt, tycker jag! Dock tycker jag det är svinkallt hos mamma när  det är 20+ så det är nog inte så kallt egentligen. Haha. MEN ska nu sova med två sovsäckar och se om det kan värma denna frusna själ(?) Fick även prova mammas militärkläder och där hade vi något! Mm va vamt och skönt!! Nästan så de är värt att köpa ut dom åt mamma? Så snygga med! MmMm!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0