Knäskada?

Jag vet i tusan vad som är fel på min kropp egentligen!!!!! Var ju som sagt på massage igår och det gjorde så ont så visste knappt vart jag skulle ta vägen. Vet inte om det hjälpte nått, idag är det sämre i knät och höften. Det känns som knivhugg i knät, vet inte riktigt vad som triggar smärtan heller, plötsligt så bara skär det till liksom. Jag hittade lite receptbelagda tabletter i badrumsskåpet men vet inte om det hjälpte.... Gör fortfarande ont.

Nu ska jag slå en signal till knäexperten Elinor Björk!

Klart slut!
/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0