Kommer bli tjock på pepparkakor!!

Är det bara jag som tycker att köp-pepparkakor är godare än hembakade? Jag har en hel burk hemma med hembakta kakor men har knappt rört dom, här på jobbet däremot har vi en burk med köp-kakor och jag seriöst knarkar dom här jäkla pepparkakorna!!! Så jäkla goda!! Och inser att dessa kakor som faktiskt är till för kunderna är till hälften slut, kan lova att så mkt kunder har vi inte här.... Nej det är butiksbiträdet (jag) som tryckt i mig dom! Mjaaaa denna julen startar bra känner jag...

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0