Nyårslöfte: Att aldrig bli som förr!!!!!

Hade som sagt en kväll men Anne och Kajsa för att firra allt som går att firra egentligen. Jag fick min födelsedagspressent då och de var en fin tröja som Kajsa gjort! Jag vet inte hur många gånger jag hört om denna Bill-Inge-tröjan jag av någon anledning sprang runt med på gymnasiet. Första gången Mats var hemma hos mig i gamleby så kommer Kajsa och plingar på dörren liiiiite olämpligt så tar de kläder som ligger närmast till hanns utan att tänka längre och öppnar dörren, iförd Bill-Inge och sidenkalsonger. HAHA!!!
 
Fick kortet till väster med, och la mest upp detta för att skryta om vilken förändring jag fysiskt har gjort!! Alltså.. Jag har heldre en höft en ingen alls... Haha. Men kolla halsen, ansiktet, BRÖSTEN!!! OMG! Varför sa ingen något? Varför tillät folk mig gå runt så? Nu menar jag inte med tröjan uppstoppad i BHn för de var bara för stunden, men med denna kropp. Att jag hade vänner över huvud taget är ju ett under!!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0