Nypon mot urinvägsinfektion?

Knarkar som vanligt nyponsoppa och de är så varmt och mysigt!! Lite roligare färg än kaffe va? Orange är ju mer livat än svart! Sen låter ju nypon godare än böna. Så, nyponsoppa in my heart forever! Blir bara så sjukt kissnödig! Dricker bara nyponsoppa när jag är här på jobbet för at hemma är de varmare och man behöver inte gå ut. Så om nätterna får jag springa upp minst en gång och kissa. Är nypon urindrivande? Behöver nämlign aldrig springa upp hemma. Så måste vara nyponen. Tror de är bra för en som mig som fick utinvägsinfektion varje månad förut. Sen jag bbörjade äta tranbärs-tabletter och dricka nyponsoppa har jag inte haft urinväsinfektion en ända gång!! De ni!
 
Jag väljer även att lossas att de är nyttigt... Idag ska jag till sjukhuset för att kolla knät med läkaren. Hoppas på något annat än vila och tabletter.. Bara han inte säger de är jag nöjd!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0