Pensionär?

Min kropp klarar inte kyla speciellt bra har jag märkt. Alla leder och muskler liksom stelnar till och fryser fast! Har sovit skitdåligt två nätter nu för att det gör så jävla ont i ryggen som strålar ut i benen så har vart tvungen att gå upp mitt i natten och ta värktablett. Inte okej! Tänkte då att det skulle bli bättre när jag rörde på mig lite, in my ass att det blev!!
Tur att man känner folk som kan massera! Ska iväg till en kollega/vän ikväll och få massage, hoppas det hjälper!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0