Polisonger

Eftersom allting är så negativt i livet just nu, vinter och sånt. Så tänkte jag att jag skulle bringa lite possitivitet till världen, eller åtminsdånde till mig själv. Jag är väldigt bra på att berömma mig själv, hitta bra saker och gilla mitt eget. OCH här om dagen när jag skulle sätta upp håret och stod framför spegeln insåg jag:
 
VILKA SNYGGA POLISONGER JAG HAR!!
 
Jag bara WOW, blir imponerad av mig själv och min hårväxt! När Gud skapade mig var det bara för att skryta med hans feeling för hår (....och han la då ingen energi på köttet liksom.....) Om man rakar eller klipper (om man nu behöver de. MAHAHAHAHAHAHAHAHA!!) så är det exakt det här man är ute efter. Sådär snyggt, stiligt, naturligt, elegant. Allt på samma gång och de är jag, eller mina polisonger i alla fall! Utan att ens försöka..
 
 
Ordet polisong betyder kindhår och finns bara som benämninng i svenska och finska. Annars heter de bara skägg var det än i ansiktet sitter på övriga språk runt om i världen. Spännande!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0