Roligt.....

Mobilen är svart! Varför är den svart? Använde den som alarm i morse när jag gick upp, tittade även Facbook innan jag gick till jobbet! (Jag vet, men de har blivit en vana bara...) Och nu när jag kom in igen så är det svart. Bara svart! Nyladdad och 3 timmar senare är den borta.. Varför gör den såhär mot mig!?
 
Idag ska jag träffa Allvin, ikväll kommer Mats och imorgon blir de Angelica. HUR ska jag kunna få ihop detta utan min mobil?? Snacka om att detta samhälle lever på teknik!! Jahopp.. Men om någon av er ser detta kan nu ju.. skicka röksignaler så vi kan fåihop detta. Tack och hej!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0