Så tekniskt...

 
Alltså.. vad är grejen med att ha en dator med tangentbod där alla skit kan åka ner under tangenterna så dom fastnar?  Om jag kunnat något om datorer och haft någon form av erfarenhet av dom, så skule jag tänkt på detta innan jag bestämde mig för min gröna kärlek! Hur gör man rent under tangenterna? De blir ju äckligare än äckligast, specielt av mig själv. Och sen att de fastnar skit som gör att de till slut inte går att trycka ne dom ordentligt = de blir ingen bokstav. Kan bli svårtydligt.. Haha.
 
Hjjag heer Einoor!
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0