Sjuk IGEN!!!

Jag blir så ledsen! Nu har jag fått nån jävla magsjuka helt plötsligt. Kom helt hastigt på igår kväll, gick och la mig för jag var så trött och mådde dåligt, men fick inte ligga länge tills jag var tvungen att springa upp och spy! Så jag har inte sovit många timmar inatt kan jag säga. Har vaknat en gång i halvtimmen av att jag mått så illa, plus att det värker i varenda liten muskel och har feber. Så har såklart roat mig med att Googla symtom och kommit fram till att det mkt väl kan vara vinterkräksjukan som jag hade förra året. Fast i år känns det lindrigare, spydde mkt mer sist.
Erkänn att det är kul att läsa om mina sjukdomar? Haha!

Det jag stör mig på är ju att jag nyss blev frisk från förkylningen! OJ vad länge jag fick va frisk då! Usch, känner mig så ynklig...

Jaja! Men det här löser ju mitt problem med att jag inte vet vad jag ska göra på nyårsafton, ligga hemma och spy.,.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0