Smart vardag!

Eftersom de var såååååå många som frågade angående mina galgar ( HAHA hoppas ni ser irronin!) så tänkte jag berätta om dom. Köpte vanliga galgar som var väldit smala i ramen. Så tänkte jag först köpa "byxgalgar" med klänypor liksom inbyggt i galgen. Men så slog de mig om jag någon dag ångrar mig och inte vill ha mina kjolar upphängda längre kommer jag då ha fullt med galgar som jag inte använder. Så köpte då istället fria klänypor och klämde fast tre kjolar på vaje galge med två klänypor var. Tyckte de blev fint och ekonomiskt med både plats och pengar. Ger mig själv 10 av 10!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0