THE HOBBIT-på bio

Känner mig lite stolt över att jag såg på "THE HOBBIT" ganska så snabbt efter den kommit ut på bio! I fredags var hela gänget utom Janne med och skulle se filmen alla pratar om. Mamma, Michael, Christoffer, Sandra, Staffan, Mats och jag! Filmen som antingen skulle vara skitbra eller världens flopp!
 
Jag, som inte knarkat sagan om ringn-historien,  tyckte i alla fall att The Hobbit var riktigt bra! Lagom seriös med väldigt roliga inslag så man höll intresset vid liv. Helt klart värt att se de 2 kommande filmerna så man kan knyta ihopp hela historien! Dock tyckte jag att de var väldigt, hur ska man säga, "indelat" i kapitel. Så de hände massor, så gick dom lite, så hände de massor, osv.. Men Staffan som läst boken som filmen är baserad på sa att bokens kapitel är upplagda så, att varje kapitel är ett litet äventyr i säg. Så antar att de är sånt man får leva  med. Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0