Tomte på bussen?

Eftersom jag sov ute hos mamma och pappa inatt så tog jag bussen till stan förut. Ytterst stolt över att jag lyckats köpa sms-biljett via mobitime kliver jag på bussen, och då visar det sig att alla åker GRATIS idag!!! Meeeeeeen kunde dom inte sagt det INNAN jag köpt biljetten?! Jaja 29 kr i sjön.

Detta hade ju varit jättetrevligt om jag inte redan köpt biljett. Men nått annat som var trevligt var att det satt en gul tomte på bussen! Och sa " hoho välkommen" mysigt tyckte jag. Tog en bild på honom och la upp på Klt:s facebooksida "tomtejakten", man kunde tydligen vinna biobiljetter och reskassa om man tog bild på tomten.... Så här i efterhand kanske jag borde tagit en bättre bild...
Jaja! Det är lätt att vara efterklok!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0