Trött.....?

Idag glömde jag ta på mig min BH innan jag gick ut till jobbet.. Haha. Som Angelica nämde gå jag upp runt 5 så avr itne i mitt sinnes fullabruk.. Insåg de efter jag tagit på mig allt annat så orkade inte vända om och ta av allt igen, så de fick vara. Var en väldigt befriande känsla att jobba utan! Inte just för att de små tuttera var fria till att skulmpa hur de ville åt höger och vänster, utan mer över att de fakstiskt inte skumpade så mycket. Vilka små tuttar jag fått!!!!! Underbart!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0