Update!

Jaha! jag får väl berätta lite om min omtumlande julafton! Eller ja det var jättetrevligt med god mat och fina paket och mys. Men det som var lite omtumlande var att vi fick ringa ambulansen mitt i julfirandet!! Min mormors man blev dålig och försvann en sekund från oss och det var riktigt obehagligt, som tur var så kvicknade han till och ambulansen kom och undersökte honom och han verkade okej! men fy fasen vad jobbigt det var. vi fick ingen kontakt med honom och han kunde inte prata. Så ett riktigt stort TACK och all respekt till ambulansfolket att dom kom så fort och var så hjälpsamma! dom fick varsin knäck iaf...
 
Jag fick iaf massa morrocan oil hårprodukter precis som jag önskat mig så jag är lycklig! plus att jag fick andra boken i serien "fifty shades of Grey" av Rasmus, en jättefin sminkpalett från eleven.se av Tom och Emilie och så en massa annat smått och gott! så på det hela taget en bra jul!
 
Mormor och jag <3
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0