Uppe med tuppen!

Ja kanske inte om man gämför med Elinor... Men i min värld är det tidigt att vakna kl 07! Rasmus det lilla livet har sovit på soffan hela natten, inte för att jag var arg eller så utan för att han somnade där! Jag fattar inte hur man kan sova framför TVn en HEL natt?! Jag brukar vakna efter nån timme och lägga mig i sängen. Men inte han inte! Han kan sova vart som helst!

Idag ska jag inventera pappas firma, därför jag är vaken så tidigt. Sen i eftermiddag ska jag träffa JENNIFEEEEER!! Äntligeeen!!!

Här är en bild på min frukost i brist på annat: kokt ägg, gröt med äpplemos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0