10 000 år i en grotta!

Kom och tänka på att de var väldigt länge sen jag såg en Disney-film faktiskt. Är ett stort fan av Disneys alla klassiker och kan många filmer replier måste jag få skryta med. Kom att tänka på Aladdin som då handlar om den fattiga gatopojken som med hjälp av Anden och hans vänner besegar den elaka Jafar och får sin prisessa tillslut. Vackert! Men de jag tänkte på här är att Jafar blir ande och då "fånge" i sin lampa. Då skjuter Anden iväg Jafar och säger "10 000 år i en grotta kyler nog ner honom." Men jag bara undrar, kan dom inte bara slå sönder lampan så han dör och aldig kan komma tillbaka? Eller går det inte att ta sönder en lampa som en ande bor i?
 
Snacka om att skjuta problemen framför sig..
Mins inte hur Jafar kommer tillbaka till människovärlden? Måste nog se lite Disney snart känner jag. Fräscha upp minnet. Haha.
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0