100 mil och 2 dygn

Från i lördag förmiddagen till måndag förmiddagen så åkte min bil och jag 100 mil. Det änder inte varje dag, och hoppas ddet aldrig händer igen. Hade varit mer ekonomiskt om de var 2 mil på 100 dagar! Haha. Så idag får jag inte ta bilen utan blira tt promenera. Ska till södra vi och min gamla lägenhet som tydligen inte är städad(?) Roligt att dom ringer 20 dagar efter jag flytta och säger att de är dammigt... Men måste dit för annars får jag en räkning!
 
Hittade lite skit som jag måla som "liten" och denna tror jag passar hur jag skulle vilja ha min sinesstämning men inte har!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0