Allvinen!

Har börjat räna hur mycket kcal jag gör av med varje dag. Inte för att jag vet hur mycket jag stoppar i mig, utan bara för att de är roligare att se siffror än bara "att man rört lite på sig". Så på gymmet kan man ju slöspringa på crossen i 20 min och tycka man är jätteduktig, men så har man ju just slösat till de och är anske inte lika duktig som man tror (positivt de låter? Haha) Så sätt ett kcal-mål istället och kör på till du uppnätt de.
 
Igår var jag inte alls pepp på träning, skulle heldre fortsatt min promenad-pratar-stund med Kajsa Allvin som handlade om våran härliga ungdomstid tillsammans! Haha. Men vill man äta massa onyttigt utan att dö i fettma är de bara att jobba på! Så, 600 kcal på löpbandet under 50 min. Var skittråkigt, skitjobbigt och skit de första 49 minuterna.. Men gjorde det ändå! Jag springer ju som sagt var inte, men uppförsbackce är bra! Haha.
 
 
Påtal om våran ungdomstid, smickrande bild!
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0