"Är vi fortfarande i Nangiala?!"

Ja idag har jag och Elinor flanerat i sagornas värld! Jag kom fram till att senast jag var på ALV var 1998 typ!! Herre Gud, inte okej!
Hur som haver så besökte vi alla skrymslen och vrår på hela området, vi kröp även in i hus där det nog inte var menat att barn över 10 år bör vistas... Ungarna undrade väl vad vi gamlingar gjorde där.
Under besöket hann Elinor bestämma sig för sitt mål i livet (vilket hon själv får berätta om när hon vill) och jag hittade en idol i form av en mycket gammal kvinna som spann garn på en spinnrock!

Här kommer två bilder från dagen, resten får komma imorrn då jag har tillgång till dator, tar hundra år att ladda upp bilder via telefonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0