arbetsskadad??

Helluuu!
Idag har jag varit och städat på två ställen, gick så bra så jag inte fick nog av städning på jobbet utan fortsatte när jag kom hem. Tanken var att jag bara skulle diska och dammsuga, MEN jag har svårt att inte "göra klart" när jag väl börjat städa. Har liksom ett mönster när jag är ute på jobb och då gör man ju allt tills det är klart, så när jag städar hemma så kör jag samma mönster och då kan jag ju inte bara utesluta nått! känns inte bra i själen.
 
måste ju nästan klassas som en arbetsskada?
 
Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0