ASG!


 
HAHAHAHAHAHA! detta är år 2007... typ.... jag och Rasmus har precis blivit tillsammans, jag ser dock inte speciellt road ut över att träffa hela tjocka släkten på Jennys konfirmation.... i detta ögonblick visste jag antagligen inte vem nån av dessa människor var förutom Jenny typ! och Rasmus ser ut som en liten pojkspoling, lilla hjärtat!
 
 
Lite söta var vi allt! erkänn!
 
Lite har nog både jag och Rasmus förändrats genom åren, till det bättre får jag nog lov att säga. Diggar inte min frisyr, hårfärg, väl av kläder eller mitt smink. Tur att jag kommit från min tonårsstil.
 
/Angelica
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0