Astrid Lindgrens Värld

Laddad till 1000 för att snart åka och hämta min underbara vän Angelica för att bege oss till Astrid Lingrens Värld! Astrid har altid varit en stor idol för mig. En förebild om så vill!! Ska bli så underbart att bara gå runt i sagornas värld och äta polkagrisar och brända mandlar! Sa till mig själv att jag skulle besöka ALV jämt när jag flyttade till vimmerby kommun, så har jag nu bott där i 2 sommrar och inte åkt dit en enda gång... Så nu på höstlovet är det höstmarknad så nu jäklar!!
 
Laddad i pippi-känsla i mitt kaos!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0