bildbomb!

Här kommer en massa bilder från gårdagen besök på Astrid Lindgrens Värld!
 
 
"Ta kort på mig jämte hästen!!"
 
 
Rasmus var tydligen vid toaletten... Elinor och jag råkade även gå på herrtoaletten xD
 
 
Här tappade Lotten Karlsson sin plånbok 1998!
 
 
 
Kände mig lång...
 
 
Som sagt!
 
 
Min framtida arbetsplats?
 
 
Var tvungen att posa vid denna bil och skicka till Rasmus :P
 
 
Våran nya idol, en random kvinna som spann garn, så söt!
 
 
Elinor insuper kunskap från den äldre generationen!
 
 
"Är vi fortfarande i Nangiala?!!" bästa citatet på hela dagen!
 
 
Elinor Björk filosoferar på en sten i Nangiala.
 
 
Jag vet inte varför vi båda gapar på dessa bilder? ska väl se extra engagerat ut skulle jag tro...
 
 
En av dagens höjdpunkter var att vi fick önska en visa av dessa fina spelmän (dom blev så glada för vi var dom enda som applåderade när dom spelat) så det fick bli luffarvisan!
 
Det var en helt fantastisk dag med god mat, glögg och brända mandlar!
 
Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0